Odpowiedzi

2010-03-17T12:20:52+01:00
A)
kornika siedlisko jest w drzewie
b)
pchła psia jest u psa sierści
c)
Dzięcioła siedlisko jest w drzewie
d)
Delfina siedlisko jest w wodzie
  • Użytkownik Zadane
2010-03-17T12:21:28+01:00
A)drewno-deski
b)zwierzęta-głównie psy i koty
c)drzewa,drewno-głównie dęby
d)woda-morza i oceany
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T12:22:32+01:00
Kornik-środowisko leśne,pod korą drzewa
pchła psia-szczególnie w sierści zwierząt domowych(psów)
dzięcioł-środowisko leśne
delfin-środowisko wodne(żyje w morzach)