Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T12:23:05+01:00
Harpagon
Kleant
Eliza
Walery
Marianna'
Anzelm(Tomasz D^Alburci)
Frozyn
Simon
Jakub
Pani Claude
Ździebełko
Szczygiełek
Komisarz policji
3 2 3
2010-03-17T12:23:10+01:00
Harpagon
Eliza
Kleant
Frozyna
Simon
Pani Claude
Ździebełko
Marianna
Walery
Jakub
Anzelm
2010-03-17T12:28:57+01:00
KLEANT - syn Harpagona
MARIANNA – córka Anzelma
ELIZA – córka Harpagona
WALERY - syn Anzelma
JAKUB - wierny, ale niepokorny sługa Harpagona.
ANZELM - właściwie Tomasz d’Alburci
FROZYNA- swatka
No i główny bohater
3 3 3