Odpowiedzi

2010-03-17T12:26:56+01:00
Widzisz kto tam idzie?Mary,Mary co kopie wszystkie gary!!!
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-17T12:39:18+01:00
Mary Czarna za górami se mieszkała,
I codziennie błaznowała.
Męża swego tym gorszyła,
żaby,pająki w zębach miażdżyła.

W kotle wielkim to wszystko gotowała
Po czym ze smakiem zjadała.
Częstować jeszcze chłopa swego tym chciała.

Dnia pewnego,felernego awanturę mu zrobiła
Że nie kocha i jeść nie chce jej potrawy wyborowej
Tak się w szale zapędziła,
że męża do kotła wrzuciła.

Poszła para,zupa cała zgęstniała
Z męża tyko szata została.