Odpowiedzi

2010-03-17T12:31:48+01:00
Moim zdaniem wiecej szczescia jest z dawania niz z otrzymywania . Kazdy chciazby dostac cos na czym mu zalezy . Czasami warto sprawic przyjemnosc czlowiekowi :D
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T13:04:54+01:00
Moim zdaniem większą przyjemność daje dawanie niż przyjmowanie.Poprzez podarunek bliskiemu sprawimy tej osobie przyjemność, a my będziemy zadowoleni ze swojego czynu .
Liczę na naj!!!:):0)