Odpowiedzi

2010-03-17T12:30:32+01:00
Opisz gory lub morze bardzop latwe uzyj wyobrazni
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T12:32:12+01:00
JEST TO KRAJOBRAZ MORZA WŁOSKIEGO JEDNO Z NAJ PIENKNIEJ -SZE MIEJSC NA SWIECIE WODA JEST PRZEZROCZYST A PIASEK PRAWIE BIAŁY JEST TM CUDOWNIE......
2010-03-17T12:33:17+01:00
Najbardziej obraz mnie inspiruje jest to Zachód słońca ponieważ jest bardzo ładny a szczególnie niesamowity i romantyczny ten zachód słońca