Odpowiedzi

2010-03-17T12:34:50+01:00
1.przyjazd Ani na Zielone Wzgórze
2.Pomyłka
3.Maryla odwozi je spowrotem
4.Maryla postanawia ze Ania wroci na Zielone Wzgórze
5.Maryla nie wytrzymuje z Anią
6Ania poznaje Diane
7ania zaprzyjaznia sie z Diana
8Ania konczy szkołe
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T12:39:30+01:00
1.Wybranie Ani, dzieckiem adoptowanym przez rodzinę z Wyspy Księcia Edwarda
2. Przyjazd Ani do miasteczka i oczekiwanie na nowych opiekunów
3.Spotkanie zmieszanego Mateusza przez dziewczynkę.
4. Dojazd bryczką na Zielone Wzgórze.
5. Zdziwienie Maryli i zakłopotanie Mateusza.
6. Wyjaśnienie niezręcznej pomyłki.
7. Rozpacz Ani - jako niechcianego dziecka.
8. Powściągliwość Maryli
9. Zapropnowanie Ani przenocowania na piętrze w pokoju do jutrzejszego wyjaśnienia sprawy.
1 5 1