Prosze przetłumaczyć
Ona time
Me plus you, I\'m a tell you one time
Me plus you, I\'m a tell you one time
Me plus you, I\'m a tell you one time

One time
One time

When I met you girl my heart went knock knock.
Now them butterflies in my stomach wont stop stop.
And even thought it\'s a struggle love is all we got.
So we gonna keep keep climbin till the mountain top.

Your world is my world.
And my fight is your fight.
My breath is your breath.
And your heart.

Chours:

Your my One love.
My one heart.
My one life for sure.
Let me tell you one time. (girl I love,girl I love you)
I\'m a tell you one time. (girl I love,girl I love you)
And I\'m a be your one guy.
You\'ll be my #1 girl always makin time for you.
I\'m a tell you one time (girl I love,girl I love you)
I\'m a tell you one time (girl I love,girl I love you)

You look so deep.
You know that it humbles me.
Your by my side and troubles them don\'t trouble me.
Many have called but the chosen is you.
Whatever you want shawty I\'ll give it to you.

Your world is my world.
And my fight is your fight.
My breath is your breath.
And your heart.

Your my One Love.
My one heart.
My one life for sure.
Let me tell you one time. (girl I love,girl I love you)
I\'m a tell you one time. (girl I love,girl I love you)
And I\'m a be your one guy.
You\'ll be my #1 girl always makin time for you.
I\'m a tell you one time (girl I love,girl I love you)
I\'m a tell you one time (girl I love,girl I love you)

Shawty right there.
She\'s got everything I need and I\'m a tell her one time.
One Time, One Time.
Give you everything you need down to my last dime.
She makes me happy.
I know where I\'ll be.
Right by your side cuz she is the one.
For me.

Your my One Love.
My one heart.
My one life for sure.
Let me tell you one time. (girl I love,girl I love you)
I\'m a tell you one time. (girl I love,girl I love you)
And I\'m a be your one guy.
You\'ll be my #1 girl always makin time for you.
I\'m a tell you one time (girl I love,girl I love you)
I\'m a tell you one time (girl I love,girl I love you)


Me plus you, I\'m a tell you one time
Me plus you, I\'m a tell you one time
Me plus you, I\'m a tell you one time

One time
One time

2

Odpowiedzi

2010-03-17T13:15:54+01:00
Kiedy Cię poznałem , moje serce szalało .
Teraz motyle które mam w brzuchu nie chcą się zatrzymać , nawet
jeśli są kłopoty mamy tylko miłość .
Będziemy się wspinać na sam szczyt góry .

I Twój świat jest moim światem .
Moja bitwa jest Twoją bitwą .
Twój oddech jest moim oddechem .

Jedna miłość .
Moje jedyne serce .
Moje jedno życie z pewnością .
Pozwól mi powiedzieć jeszcze jeden raz ( dziewczyno kocham Cię , kocham Cię ) x 2
Będę Twoim jedynyn , dziewczyno .
Ty moją jedyną , zawsze znajdę dla Ciebie czas .
Powiem Ci jeszcze raz x 2

Wyglądasz na głęboką .
To mnie pociąga .
Jesteś przy mnie a kłopoty mnie nie przygniatają .
Dużo nazw ale ja wybieram Ciebie .
Cokolwiek będziesz chciała , ja Ci to dam .

I Twój świat jest moim światem .
Moja bitwa jest Twoją bitwą .
Twój oddech jest moim oddechem .

Jedna miłość .
Moje jedyne serce .
Moje jedno życie z pewnością .
Pozwól mi powiedzieć jeszcze jeden raz ( dziewczyno kocham Cię , kocham Cię ) x 2
Będę Twoim jedynym , dziewczyno .
Ty moją jedyną , zawsze znajdę dla Ciebie czas .
Powiem Ci jeszcze raz x 2

Ona ma wszystko czego potrzebuję , i chce powiedzieć jej jeszcze raz .
Dam jej wszystko czego potrzebuje , moje ostatnie 10 centów .
Sprawia że jest szczęśliwy .
Wiem gdzie chcę być .
Zawsze przy Tobie , bo Ty jesteś tą jedyną .

Jesteś tylko moja .
Jedna miłość .
Moje jedyne serce .
Moje jedno życie z pewnością .
Pozwól mi powiedzieć jeszcze jeden raz ( dziewczyno kocham Cię , kocham Cię ) x 2
Będę Twoim jedynym , dziewczyno .
Ty moją jedyną , zawsze znajdę dla Ciebie czas .
Powiem Ci jeszcze raz x 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T13:27:12+01:00
Jeden czas
Ja plus ty, mówię Ci jeden czas
Ja plus ty, mówię Ci jeden czas
Ja plus ty, mówię Ci jeden czas

1. Kiedy Cię poznałem, moje serce szalało.
Teraz motyle, które mam w brzuchu nie chcą się zatrzymać, nawet
jeśli są kłopoty mamy tylko miłość.
Będziemy się wspinać na sam szczyt góry.

Twój świat jest moim światem.
Moja bitwa jest Twoją bitwą.
Twój oddech jest moim oddechem.

Refren:

Moja jedyna miłość.
Moje jedyne serce.
Moje jedno życie z pewnością.
Pozwól mi powiedzieć jeszcze jeden raz (dziewczyno kocham Cię, kocham Cię)
Będę Twoim jedynym, dziewczyno.
Ty moją jedyną, zawsze znajdę dla Ciebie czas.
Powiem Ci jeszcze raz.

2. Wyglądasz na głęboką.
To mnie pociąga.
Jesteś przy mnie a kłopoty mnie nie przygniatają.
Dużo nazw ale ja wybieram Ciebie.
Cokolwiek będziesz chciała, ja Ci to dam.

Twój świat jest moim światem.
Moja bitwa jest Twoją bitwą.
Twój oddech jest moim oddechem.

Refren:

Moja jedyna miłość.
Moje jedyne serce.
Moje jedno życie z pewnością.
Pozwól mi powiedzieć jeszcze jeden raz (dziewczyno kocham Cię, kocham Cię)
Będę Twoim jedynym, dziewczyno.
Ty moją jedyną, zawsze znajdę dla Ciebie czas.
Powiem Ci jeszcze raz.

Ona ma wszystko czego potrzebuję i chce powiedzieć jej jeszcze raz.
Dam jej wszystko czego potrzebuje , moje ostatnie 10 centów.
Sprawia że jest szczęśliwy,
Wiem gdzie chcę być.
Zawsze przy Tobie, bo Ty jesteś tą jedyną.

Refren:

Jesteś tylko moja.
Jedna miłość.
Moje jedyne serce.
Moje jedno życie z pewnością.
Pozwól mi powiedzieć jeszcze jeden raz (dziewczyno kocham Cię, kocham Cię)

Będę Twoim jedynym, dziewczyno.
Ty moją jedyną, zawsze znajdę dla Ciebie czas.
Powiem Ci jeszcze raz.

Ja plus ty, mówię Ci jeden czas
Ja plus ty, mówię Ci jeden czas
Ja plus ty, mówię Ci jeden czas

Jeden czas
Jeden czas