Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T12:55:14+01:00
Śmierć jest to wydarzenie, ktore na wszystkich czeka. Nie można tego uniknąc. Śmierć przychdzi niespodziewanie, lub jest czasem objawiona. Nikt nie chce, aby ludzie umierali, jednak nic na to nie zrobia...
2010-03-17T12:55:57+01:00
Śmierć kojarzy mie się z wolnością.Gdy odejdę z tego świata mysle ze bede wolna/y jak ptak.nie bede musial/a zmagac sie z codziennymi problemami.Będę mogł/a robic co chcę