Zapisz odpowiednie wyrazenia algebraiczne:
a) liczba o 5 wieksza od liczby x .
b) liczba 2 razy wieksza od liczby x kwadratowe.
c) liczba x pomniejszona o 10.
d) liczba o x mniejsza od liczby m.
e) liczba 5 razy wieksza od liczby x kwadratowe + 1.

Prosze obliczenia;)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T13:06:57+01:00
Zapisz odpowiednie wyrazenia algebraiczne:
a) liczba o 5 wieksza od liczby x . x+5
b) liczba 2 razy wieksza od liczby x kwadratowe. 2*x²
c) liczba x pomniejszona o 10. x-10
d) liczba o x mniejsza od liczby m. m-x
e) liczba 5 razy wieksza od liczby x kwadratowe + 1. 5*(x²+1)
5 1 5
2010-03-17T13:08:43+01:00
A) x+5
b)x(kwadrat)*2
c)x:10
d)m:x
e)x(kwadratowe)*5+1
1 5 1
2010-03-17T13:10:41+01:00
A) 5x
b) 2x kwadrat
c)-10x
d) x-m
e)5xkwadrat+1
1 5 1