Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T13:10:54+01:00
Pierwiastek i potęgę razem skracamy.


przykład :
załóżmy ,że pod pierwiastkiem jest liczba 25. pierwiastkiem z tej liczby jest 5 .
z kolei 5 podniesione do kwadratu daje 25.

rozumiesz?

mam nadzieję ,ze pomogłam.

prosze o najlepszą :D
4 4 4
2010-03-17T13:12:05+01:00
Pierwiastek podniesiony do potęgi drugiej daje liczbę spod pierwiastka(√3)²= √3 ×√3= √9=3
2 5 2