Odpowiedzi

2010-03-17T13:19:17+01:00
Pomysły :
- uczniowie palą papierosy w łazienkach, zamiast tam załatwiać swoje potrzeby
- nie krępują się, często palą w obecności nauczycieli
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-17T13:19:49+01:00
Przede wszystkim co to jest papieros,nikotyna.
Jakiś wykres-jaka cześć polskiej młodzieży pali
Dlaczego palą,co się z ty wiąże.
Najlepsza Odpowiedź!
  • DoDu
  • Rozwiązujący
2010-03-17T13:20:58+01:00
Paląc papierosy można doprowadzić do zawalu serca,uszkodzenia nerek.
Można narazić na to osoby w bliskim otoczeniu.
Czyli bierni palacze..
Bierni palacze to osby,któe wdychają dym z papierosow czyli,które są w bliskim otoczeniu.

Ale mozna temu poradzić oto NiQuitin są to tabletki dzięki,ktorym powstrzymiesz się od chęci sięgnięcia po papierosa dzieki temu nie bedziesz narażać swoich bliskich osób czy tam innych.


Niewiem czy dobrze
1 1 1