Odpowiedzi

2010-03-17T13:16:01+01:00
Dno kwiatowe- wyrastają z niego pozostałe części kwiatu
kielich i korona (czyli okwiat ) stanowi osłonę dla pręcików i słupków w kwiatach zapylonych przez zwierzęta jest zabarwiony i stanowi zapach
słupek nie wiem ale wiem ze jest to żeński organ płciowy
2010-03-17T13:16:15+01:00
Jest osią kwiatu, na której są położone inne elementy, bierze udział w wytwarzaniu owocu
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T13:16:15+01:00
Dno kwiatowe pełni wiele funkcji, a do najważniejszych należą:
- podtrzymywanie innych części kwiatka
- uczestniczy ono w wtorzeniu się owoców