Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T13:17:01+01:00
T tygodni to 7t dni
y godzin to 60y minut
a godzin to 3600a sekund
x tygodni i 6 dni to 7x + 6 dni
z godzin i m minut to 60z + m minut
x godzin i b minut to 3600x + 60b sekund
2010-03-17T13:17:15+01:00
T tygodni to t*7 dni
y godzin to y*60 minut
a godzin to a*3600 sekund
x tygodni i 6 dni to x*7 + 6 dni
z godzin i m minut to z*60 + m minut
x godzin i b minut to x*3600 + b*60 sekund
2010-03-17T13:17:50+01:00
T tygodni to 7t dni
y godzin to 60y minut
a godzin to 3600a sekund
x tygodni i 6 dni to 7x+6 dni
z godzin i m minut to 60z+m minut
x godzin i b minut to 3600x+60b sekund