Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T16:58:33+01:00
Spanie w pomieszczeniu, w ktorym rośnie dużo roślin nie jest zdrowe, ponieważ nie przeprowadzają one fotosyntezy (z powodu braku światła słonecznego), w wyniku czego pobierają tlen, a wydalają dwutlenek węgla (w ciągu dnia zachowują się przeciwnie)
14 4 14
2009-10-26T19:36:26+01:00
Nie jest dobre, gdy śpimy w pomieszczeniu, w którym rośnie dużo roślin, ponieważ w nocy rośliny nie przprowadzają fotosyntezy dlatego, że nie posiadają światła słonecznego . I co za tym idzie nie wytwarzają tlenu. A więc jest go coraz mniej. I zostaje nam tylko dwutlenek węgla, który jest dla człowieka szkodliwy.
12 4 12
  • Użytkownik Zadane
2009-10-26T19:57:55+01:00
Nie jest zdrowo spać w pomieszczeniu gdzie znajudje się dużo roślin, ponieważ te rośliny zabierają nam tlen do zycia (oczywiście nie całkowicie)pozytywne spanie powinno być w pomieszczeniu w którym przynajmniej jest około 5 kwiatów .
8 3 8