Odpowiedzi

2009-10-26T17:02:13+01:00
Odpowiedzialny, bo może odpowiadać za cały kraj i ludzi
uczciwy, bo taki powinien być człowiek prawdziwego sukcesu
dobry, bo zły człowiek będzie działał zło
asertywny, bo musi uzasadniać swoje wybory
mądry, bo może być głową państwa
wykształcony, bo może reprezentować kraj
intilgentny, bo musi odpowiadać nawet na nieprzewidziane pytania
i musi udzielać trafnych odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T17:12:15+01:00
Prawdomówny ,poniewaz dajeprzykład innym
uczciwy, bo reprezetuje postawy innych
kulturalny(kultura słowa)poniewaz występuje publicznie
szlachetny powinien pomagac innym
honorowy nie wdaje się w bezsennsowne pyskuwki
hardy broni swoich racji
tolerancyjny szanuje poglądy innych
inteligentny potrafin odpowiedzieć na temat na zadane pytanie
bystry potrafi wybrnac z kazdej sytuacji



2009-10-26T17:21:49+01:00
1.odpowiedzialny,
2.sprawiedliwy,
3.nie myśleć tylko o sobie,
4.cierpliwy,
5.prawdomówny,
6.społeczne pełnienie ról w organizacjach politycznych,
7.wyczucie w ocenie, dystans wobec ludzi i rzeczy,
8.wyrozumiały,
9.mądry
10.
11.
12.
13.