Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T13:24:32+01:00
Wspólne gry i zabawy , wycieczki krajoznawcze ,
2 3 2
2010-03-17T13:27:02+01:00
Aby pogłębić przyjaźń w naszej klasie będę pomagała innym przy odrabianiu lekcji, przy nauce. Będę rozmawiała więcej o problemach własnych jaki i ich. Będę mówiła co robią dobrze,a co źle oraz dawała wskazówki jak należy postąpić w danej sytuacji. Aby pogłębić przyjaźń w naszej klasie należy być poprostu uczynnym.
3 5 3