Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T13:21:47+01:00
1.Ten dzień stanowi wspomnienie męki oraz śmierci Pana Jezusa.
2.Mówi się tak na Pana Jezusa, ponieważ władał on światem przyrody jak niegdyś Adam z Ewą.
3. Pan Jezus umarł na krzyżu za nasze grzechy, by dać przykład, że On był na Ziemi jako człowiek, ale i Syn Boży.
1 1 1
2010-03-17T13:22:40+01:00
1smierc pana jezusa
2.bo jest naszym ojcem i daje przyklad kazdemu pokoleniu
3bo odkupil nasze gd\rzechy
3 3 3
2010-03-17T13:30:04+01:00
1) w Wielki Piątek wspominamy mękę i smierc na krzyżu Chrystusa
2) ponieważ wyzwolił człowieka z niewoli grzechu i przywrócił mu utraconą przyjaźń z Bogiem.
3)Pan Jezus umarł na krzyżu aby zbawić świat i odkupić nasze gzrechy
3 3 3