Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T13:24:19+01:00
Allegro de concert A-dur op. 46, 1834-1841

Ballada g-moll op. 23, 1833

Ballada F-dur op. 38, 1839

Ballada As-dur op. 47, 1841

Ballada f-moll op. 52, 1842-1843

Barkarola Fis-dur op. 60, 1845-1846

Berceuse Des-dur op. 57, 1844

Bolero C-dur op. 19, 1833

Cantabile B-dur, 1834


Mazurek G-dur, 1826

Mazurek B-dur, 1826

Mazurek B-dur, 1832

Mazurek As-dur, 1834

Mazurek a-moll, 1840

Mazurek a-moll (Notre Temps), 1841

Scherzo h-moll op. 20, 1833

Scherzo b-moll op. 31, 1837

Scherzo cis-moll op. 39, 1839

Scherzo E-dur op. 54, 1842-1843

Sonata c-moll op. 4, 1827-1828

Sonata b-moll op. 35, 1837 (Marsz żałobny), 1839

Sonata h-moll op. 58, 1844

Sonata g-moll op. 65 na fortepian i wiolonczelę, 1845-1846

Souvenir de Paganini A-dur, 1829

Tarantela As-dur op. 43, 1841

Trio g-moll op. 8, na fortepian, skrzypce i wiolonczelę, 1828-1829

Walc Es-dur op. 18, 1833
to nie wszystkie ale część.!
2010-03-17T13:24:24+01:00
Mazurki, polonezy, walce, nokturny, ballady, schezy, sonaty, preludie, etuidy itp.... mam nadzieje ze tyle starczy ;p