Odpowiedzi

2010-03-17T13:25:46+01:00
Uczestniczyc w uroczystosciach na ten temat
nie wyjezdzac za g ranice
szanowac ojczyzne
nie zasmiecac ojczyzny
1 5 1
2010-03-17T13:26:45+01:00
Powinien znać piosenki patriotyczne i uroczyście obchodzić ważne święta narodowe.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T13:28:06+01:00
Według mnie w dzisiejszym życiu codziennym patriotą można byc poprzez pamiętanie o świętach narodowych i wydarzeniach jakie miały miejsce.
Mam nadzieje że pomogłam ., :)