Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-26T17:01:10+01:00
Uczniowie klasy IIa-x
uczniowie klasy IIb-y

{x+y=55
{0,6x+0,4y=27

{x=55-y
{0,6(55-y)+0,4y=27

{x=55-y
{33-0,6y+0,4y=27

{x=55-y
{33-27=0,2y

{x=55-y
{0,2y=6 [/:0,2]

{x=55-y
{y=30

{x=55-30
{y=30

{x=25
{y=30

Odp. Klasa IIb liczy 30 uczniów.
1 5 1
2009-10-26T17:03:34+01:00
X-uczniowie IIa
y-uczniowie IIb

x+y=55 /i (-6/10)
6/10x + 4/10y=27

-0,6x +(-0,6y)=-33
0,6x+0,4y=27
_______________
-0,2y=-5
0,2y=5
y=25

Odp: Klasa IIb liczy 25 uczniów.