Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T13:30:21+01:00
Jak masz np 2000 m nad poziomem morza to

2000m : 100=20
20*0,6=12 stopni celsjusza
2010-03-17T13:33:48+01:00
Normalnie np. na wysokości 1000m masz temperaturę 6 stopni Celsiusza a pytanie jest ile jest na 2000m to od 2000m odejmujesz 1000m wychodzi 1000m dzielisz na 100 czyli wychodzi 10 mnożysz razy 0.6 i wychodzi 6 stopni i odejmujesz od pocztowej i wychodzi temp na wysokości 2000m równą jest 0 a jeżeli masz na początku temp ujemną to dodajesz tą co ci wyszła
5 4 5