Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T14:23:38+01:00
Adenium arabskie to roślina z rodziny toinowatych. W warunkach naturalnych rośnie w środkowej i północno-wschodniej Afryce i na Półwyspie Arabskim. W klimacie umiarkowanym uprawia się ją jako roślinę doniczkową. Zwane jest różą pustyni.
Adenium arabskie to roślina z charakterystycznym grubym, szerokim u dołu pniu. Ma mięsiste liście, ułożone spiralnie na grubych gałązkach. Jej kwiaty są duże, pojedyncze, najczęściej koloru różowego, jasno lub ciemno czerwonego.
1 5 1
2010-03-17T14:28:17+01:00
Kaktus to roślina doniczkowa.są one zazwyczaj średniej wielkości. są zielone z ostrymi kolcami. mogą przebywać na słońcu,ale nie za długo. podlewany może być dwa razy na tydzień
5 4 5