Odpowiedzi

2010-03-17T13:35:43+01:00
Ale ogłoszenie do czego? chętnie pomoge, tylko napisz o czym, mam ci napisać. Jeśli jakiekolwiek to może o zaginionym portfelu?

UWAGA!!
Dnia 17.03.2010 r. zaginął niebieski portfel!Jest narysowana na nim duża fioletowa żaba. W portfelu znajduje się 20 zł. Szczęśliwego znalazcę proszę o kontakt na nr. 886-572-342. Na dobrodzieja czeka nagroda niespodzianka!
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T13:37:53+01:00
Uwaga!
Dnia 11.03.2010 roku przy ulicy Radzymińskiej znalazłam kota. Jest cały czarny, tylko na ogonku ma białą kropkę. Bardzo lubi siadywać na parapecie. Bardzo się do nas przywiązał, ale chcemy, aby trafił do swoich właścicieli. Proszę o kontakt: 905882467.
  • DoDu
  • Rozwiązujący
2010-03-17T13:38:55+01:00
Uwaga.!

Wczoraj zaginął mi pies byl rasy owczarek niemiecki,mia na szyji obrożę brązowa z napisem MAX więc gdybyście widzieli takiego psa wolajcie do niego Max nie jest zbyt agresywny ale jak się zdenerwuje to może ugryżć..gdyby widzieliście go prosze o kontakt.


gg:podam tylko przykład: 138590786
tel:569320785


te numery sa falszywe wiesz