Ile godzin najdłużej będą mogli przebywać uczniowie na terenie
skansenu i muzeum, jeśli pojadą na wycieczkę w powszedni
dzień maja?

Skansen i Muzeum Pszczelarstwa w Swarzędzu
GODZINY OTWARCIA
• od 1 listopada do 31 marca:
wtorek – sobota godz. 9.00 – 15.00
niedziela godz. 10.00 – 15.00
• od 1 kwietnia do 31 października:
wtorek – sobota godz. 9.00 – 16.00
niedziela godz. 10.00 – 15.00

3

Odpowiedzi

2010-03-17T13:37:42+01:00
Najdłużej będą mogli przebywać 7 godzin.
od 9.00 do 16.00 jest 7 godzin
2 3 2
2010-03-17T13:37:44+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T13:41:26+01:00
Maj zalicz się do:
od 1 kwietnia do 31 pażdziernika
wtorek-sobota godz. 9.00-16.00
16-9=7
Więc będą mogli tam spędzić najdłużej 7 godzin.
5 4 5