Jak inaczej można wyrazić długość równą 35630 mm ??
a) 356,3 cm
b) 35,63 dm
c) 35,63 m
d) 0,3563 km


Słoń waży 3 tony, a mrówka 0,3 g. Ile razy słoń jest cięższy od
mrówki ?
a) 1 000 razy
b)100 000 razy
c) 10 000 000 razy
d) 1 000 000 000 razy

Prosze o wszystkie i dokładne obliczenia

2

Odpowiedzi

2010-03-17T13:48:36+01:00
I odpowieź c ( 35630/1000=35,63m)
II 3t=3000kg=3000000g
3000000g/0,3=10000000
Odp. C
49 3 49
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T13:53:58+01:00
Zad 1
35630mm=3563,0cm 1cm=10mm
3563,0cm=35,630m 1m=100cm
czyli odp c
zad 2

słoń 3t=3000kg=3000000g 1t=1000kg
1kg=1000g


3000000/0.3=10000000
czyli odp c :)
30 4 30