Odpowiedzi

2010-03-17T14:14:03+01:00
Zadanie 4.

a ] 3½ = 3,5
więc :

-0,5 + 3,5 = 3
- 2,7 + 3,5 = 0,8
-9,3 + 3,5 = -5,8
-3,7 + 3,5 = - 0,2

b ] 3,6 = 3⁶/₁₀
więc :

1¾ - 3⁶/₁₀ = 1¹⁵/₂₀ - 3¹²/₁₀ = -2⁹/₂₀
½ - 3⁶/₁₀ = ⁵/₁₀ - 3⁶/₁₀ = -3¹/₁₀
-2¼ - 3⁶/₁₀ = -2⁵/₂₀ - 3¹²/₂₀ = -5¹⁷/₂₀
-7⅜ - 3⁶/₀ = -7¹⁵/₄₀ -3²⁴/₄₀ = -10³⁹/₄₀

zadanie 6 stro 154 [ będe pisać tylko wyniki ; dd ]

a ]
= -8
= 2
= -37

b ]
= -2
= -2,3
= -9,7

c ]
= -1⁷/₁₈
= 1⅝
= 5,3


___________________-

pozdrawiam .
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T14:44:47+01:00
A) -0,5+3jedna druga = 3
-2,7+3jedna druga= 0,8
-9,3+3jedna druga=-5,8
-3,7+3jedna druga=-0,2
b)1trzy czwarte-3,6=-1,85
jedna druga - 3,6=-3,1
-2jena czwarta-3,6=-5,85
-7trzy ósme -3,6=-10,975
6.tylko wyniki będę podawać
a)-8
a)2
a)-37
b)-2
b)-2,3
b)-9,7
c)1 siedem osiemnastych
c)2 siedem ósmych
c)4 dziewięć dziesiątych
1 5 1