Odpowiedzi

2010-03-17T14:25:00+01:00
Zad. 3
1 prostokąt
| AC| = 4 cm
4 cm / 2 = 2 cm = długość łamanych

2 prostokąt
|EG| = 18 mm
18 mm / 2 = 9 mm - połowa długości łamanej EG
18 mm - łamana G
9mm - połowa długości łamanej HF

3 prostokąt
|PS| = 32 mm
32 mm / 2 = 16 mm - długość łamanych
16 mm / 2 = 8 mm - długość TS


Niestety nie wiem jak zrobić zadanie 2.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T14:32:55+01:00
Zad.2
Prostokątną kartkę papieru o wymiarach 20cm/14 cm rozcięto tak,że otrzymano kwadrat i prostokąt.Oblicz obwody tych prostokatów...

Można wyciąć kwadrat o wymiarach 14cm na 14cm
w wyniku czego wyjdzie prostokąt o wymiarach 6cm na 14cm.

Obw kwadratu = 14cm × 4 = 56 cm
Obw prostokąta = 14cm × 2 + 6cm ×2 = 28cm + 12cm = 40cm

Mam nadzieję, że pomogłam :)
Trzeciego nie zrobię ponieważ to bez książki nie przejdzie ;/
(dzięki za wysłanie polecenia)
Pozdrawiam :)
2 5 2