Zredaguj dedykacje wzbogacajac je o podane cytaty.wymysl kto,dla kogo i z jakiej okazji moze dokonnac wpis
a)człowiek jest jak morze, ma swoje przyplywy
i odplywy ale rowniez splywy"

b) " uczymy sie nie dla szkoly lecz dla zycia "
Bardzo prosze o pilne napisanie ! grozi mi 1 i potrzebuje tego na juz

2

Odpowiedzi

2009-04-19T19:28:13+02:00

„Człowiek jest jak morze, ma swoje przypływy i odpływy” H. Sienkiewicz
Kochanemu Jasiowi w dniu rozpoczęcia nowej drogi życia

Rodzice

Kraków, 18.04.2009

" Uczymy sie nie dla szkoły lecz dla życia " Seneka Młodszy
Dla Asi, w dniu rozdania świadectw, byś zdobyta wiedze mądrze wykorzystała w życiu

Rodzice

Kraków, 18.04.09
26 3 26
Najlepsza Odpowiedź!
2009-04-19T19:30:57+02:00
"Uczymy sie nie dla szkoły,lecz dla życia"
Z okazji urodzin mojej mamy,chcę to jej zadedykować ten wpis.
Jak już mówi cytat,uczymy sie nie dla szkoły,lecz dla życia.Uczymy sie,aby móc dostać dobrą prace,zapewnić byt swoim dzieciom i dobre życie.Aby mieć co postawić na stół,gdy będziemy mieć rodzine.Aby żyć w dobrobycie i nie szukać marnej pracy.Aby to nam proponowano prace,gdy skończymy szkołe.By pójść na dobre studia.By móc dumnie kroczyć po mieście,po ukończeniu szkoły,myśląc że te kilkanście lat nauki mamy za sobą.Przykładne,dwanaście lat nauki.
49 3 49