Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T14:20:23+01:00
1. Kelvina , Celsjusza , Skala Fahrenheita
2.5 stopni celsjusza + 273,15 K = 278,15

300 stopni kelvina
300 - 273,15=26,85
jak zamieniamy celsjusza na kelviny to dodajemy 273,15 stopnia
a jak z kelvina chcemy zrobić celsjusza to odejmujemy 273,15
1 5 1
  • k95
  • Rozwiązujący
2010-03-17T14:21:21+01:00
1. K - Kelwin
°C- Celsjusz
°F - Fahrenheit
2. 5°C
5°C + 273,15=278,15 K
300K - 273,15 = 26, 85°C
2010-03-17T14:22:35+01:00
1) Istnieją stopnie Celsjusza, Kelvina, Fahrenheita
2) 5*C = ( 5 + 273 ) K = 278 K
300K = (300 - 273) *C=27*C

* to znaczy stopnie