Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-17T14:20:26+01:00
Bóg jest niezmienny - zawsze jest ten sam i tylko on jeden
Bóg jest miłością - wszystkich kocha tak samo
Bóg jest najmiłosierniejszy - dla każdego zawsze tyle samo moze zrobić
Bóg jest święty - jest największą świętością
2010-03-17T14:23:22+01:00
1. nie można niczym innym zastępowac Boga. Nie można go zamienić na coś lub na kogoś innego.
2. Bóg jest miłością - to Bóg kieruje nasza miłością, i on sam nią jest. Bóg kocha wszystkich ludzi obdarzając ich wielką miłością (można to zauważyć np. w różnych cudach jakie dotąd zrobił jak i w tym, że dał ci wielki dar jakim jest życie. )
3. Bóg jest jedyny i miłosierny. Można mu ufac, zawsze nas wysłucha,
4. Bóg jest świety. On może dosłownie WSZYSTKO.