Odpowiedzi

2010-03-17T14:31:57+01:00
Ale różne typy zdań zło.żonych podrzędnie okolicznikowych ;>

Spotkamy sie tam , gdzie widzieliśmy sie ostatnio -zd .złożone podrz oklicznikowe miejsca
Szczęścia w domu nire znlazl , bo nie bylo go w ojczyźnie-zdanie złożone podrzędnie oklicznikowe przyczyny
Biegł tak , ze wszyscy zosatliz tylu -zdanie złożone podrzędnie okolicznikowe sposobu

nie wiem czy o to ci chodzilo
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T14:32:28+01:00
Kasia jest bardzo zmęczona.
Kasia jest bardzo zmęczona, ponieważ cały dzień sprzątała mieszkanie.


Opuściłem wczorajszy trening, bo bolał mnie brzuch i głowa. (okol. przyczyny)
Uczniowie nie pojadą na wycieczkę, chyba że przeproszą panią dyrektor za swoje zachowanie. (okol.warunku)
Nie mogę wyjść z pokoju, dopóki nie odrobię zadania domowego. (okol. czasu)
1 5 1