Odpowiedzi

2010-03-17T14:25:47+01:00
PRZYKAZANIE TO ODNOCI SIE DO NAS Z PROSBA.
NAKAZUJE ONO CZCZIC MATKE I OJCA SWEGO.POWINNISMY ZWRACAC UWAGE NA TO ZE JEST TO BARDZO WAZNE GDYZ TO DWIE NAJ NAJ NAJWAZNIEJSZE OSOBY W NASZYM ZYCIU.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T14:27:51+01:00
Uważam że to przykazanie oznacza to ze rodzicow trzeba szanowac.I jacy by oni dla nas nie byli to zawsze beda nasi i jedyni.Przykazanie to ma nma celu pomoc rodzica w wychowaniu.Jezeli dzieckko wiezy w Boga to znaczy ze chce przestrzegac przykazan . A to oznacza ze beda szanowac swoich rodzicow.
(WIECEJ ZDAN NIE ULOZE SORKI)