Odpowiedzi

2009-10-26T17:07:41+01:00
Moim zdaniem najbardiej drastyczna metoda rusyfikowania młodziezy w klerykowskim gimnazjum jest zakaz czytania i wogule posiadania polsich ksiazek, za znaleziona polska lekture było sie bitym
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T17:10:00+01:00
Dla mnie najdrastyczniejszą metodą było to żle dzieci w szkołach nie mogli mówić własnym językiem.Musieli mówić po niemiecku a jeśli tego nie robili to nauczyciele ich bili.I jescze drastyczne było to że nauczyciele nie mówili im całej prawdy o swojej histori,ukrywali najważniejsze wydarzenia,wątki.