Proszę o podanie strony internetowej, na której będzie BARDZO DOBRA mapa konturowa najpierw ameryki północnej a potem południowej.
Proszę, żebyście nie wysyłali mo takich mapek jak np. same kontury na niej będą. Proszę to jest ważne. Na kartkówkę. CHcę Bardzo dobrą ponieważ bdzie mi łatwiej na takiej.
Wybiorę najlepszą ;]

2

Odpowiedzi

2009-10-26T17:08:12+01:00
Ameryka Północna-
http://www.wsipnet.pl/dane/obrazki/kluby/66//Ameryka_Polnocna_kontur_m.gif


Ameryka Południowa-
http://www.wsipnet.pl/dane/obrazki/kluby/30//Ameryka_Poludniowa_kontur_m.gif
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T17:09:01+01:00
Http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://www.wimdookolaswiata.pl/North%2520America.jpg&imgrefurl=http://www.wimdookolaswiata.pl/amerykap.htm&usg=__lrnDlhsGhZ_b7bXsbLuw82085uI=&h=1344&w=1050&sz=1293&hl=pl&start=16&um=1&tbnid=Jnbph8zQNlk0eM:&tbnh=150&tbnw=117&prev=/images%3Fq%3Dameryka%2Bp%25C3%25B3%25C5%2582nocna%26hl%3Dpl%26lr%3D%26um%3D1 - północna

http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://www.wimdookolaswiata.pl/South%2520America.jpg&imgrefurl=http://www.wimdookolaswiata.pl/amerykapo.htm&usg=__RSZLwQpgHmU2dAjOmbqKq02iG2c=&h=1208&w=912&sz=235&hl=pl&start=48&um=1&tbnid=0sQUEJBkQtwVbM:&tbnh=150&tbnw=113&prev=/images%3Fq%3Dameryka%2Bpo%25C5%2582udniowa%26ndsp%3D18%26hl%3Dpl%26lr%3D%26sa%3DN%26start%3D36%26um%3D1 - południowa

ewentualnie

http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://www.eeniglobal.com/print/south_america.jpg&imgrefurl=http://pl.alumnieeni.com/ac_po.asp&usg=__G_M4bAXnysP1AmXrn5mnrQAR88g=&h=668&w=501&sz=95&hl=pl&start=50&um=1&tbnid=P12vPi4q6WBWKM:&tbnh=138&tbnw=104&prev=/images%3Fq%3Dameryka%2Bpo%25C5%2582udniowa%26ndsp%3D18%26hl%3Dpl%26lr%3D%26sa%3DN%26start%3D36%26um%3D1
1 5 1