Odpowiedzi

2010-03-17T14:33:28+01:00
Aby otrzymac zycie wieczne oddalabym wszystko:)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T14:40:35+01:00

Nigdy nie wiadomo, jak w danej sytuacji postąpi człowiek. Ci, którzy odznaczają się wielką wiarą, są w stanie oddać za nią życie. To jest największe świadectwo wierności Bogu. Należy pamiętać, że oddanie życia za wiarę, to nie wywoływanie tzw. "świętej wojny", nie można przechodzić w skrajność.
2010-03-17T14:59:51+01:00
Aby otrzymać życie wieczne, oddałabym nawet życie. Wiem, że Bóg m,nie kocha i zrobi dla mnie wszystko, więc ja dla Niego też.
1 1 1