Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T14:35:07+01:00
Rzeką- narzędnik, pojedyncza
z Karolem- narzędnik, pojedyncza
przyjecielowi- celownik, pojedyncza
2010-03-17T14:35:21+01:00
Rzeką- Narzędnik, liczba pojedyncza
z Karolem- Narzędnik, liczba pojedyncza
przyjacielowi- Celownik, liczba pojedyncza
2010-03-17T14:36:47+01:00
Rzeką - narzędnik, liczba pojedyncza
z Karolem - narzędnik (z kim? z czym ?) liczba poj.
przyjacielowi - celownik l.poj