Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-17T14:36:31+01:00
Legenda o Bazyliszku, Legenda o Smoku Wawelskim, Legenda o smoku ze smoczej jamy, A baśni niestety nie znam :(
36 4 36
2010-03-17T14:39:12+01:00
Legenda o Smoku Wawelskim.
Legenda o Bazyliszku.
Legenda o smoku ze smoczej jamy.
119 4 119
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T15:31:32+01:00
"O smoku Wawelskim" , "Warszawska Syrenka" , "Legenda o założeniu Poznania" , "Lewiatan królowej Bony" , "o śpiących rycerzach w Tatrach" , "o jeziorze daj" , "mosiężny dzwoneczek" "ogień na rozlewiu" "jak chleb w kamień się zmienił" "wieża trzech płaszczy" "Poznańskie koziołki" "legenda o skarbniku" " skarby w Tenczynie""liczyrzepa" "legenda o winecie" "żywa woda","O maszynie cyfrowej co ze smokiem walczyła".

Błaaagaam o najlepsząą odddp
62 3 62