Odpowiedzi

2010-03-17T14:40:25+01:00
Doniczka to osłonka na kwiaty.Może być plastikowa,szklana,a nawet może być z jakiś kamieni.Doniczki mają w środku zagłębienie do kwiatka by tam dać ziemię a potem nasionka . Moją różne kształty i wielkosci to zależy od kwiatka.Stanowią ozdobę mieszkań,balkonów,domów i ogrodów .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T14:46:18+01:00
A flower pot is a container in which flowers and other plants are cultivated. Historically, and still to a significant extent today, they are made from terra cotta. Flower pots are now often made from plastic, wood, stone, or sometimes biodegradable material. An example of biodegradable pots are the so-called "Jiffy" pots. Often there are holes in the bottom, to allow excess water to flow out, sometimes to a saucer that is placed under the flower pot. The plant can use this water with its root system, as needed. Recently, some flower pots have been made with an automatic watering system, using a reservoir.

Doniczka jest to pojemnik, w którym kwiaty i inne rośliny są przechowywane. Są one wykonane z terakoty. Często teraz są z plastiku kamienia, drewna lub czasem z produktów biodegradowalnych. Za przykład można podać doniczkę o nazwie "Jiffy". Często są tam dziury w środku, aby woda, której jest za dużo w doniczce mogła wyplynąć do podstawki. Można tej wody użyć jeszcze raz, jeśli jest taka możliwość. Również kilka doniczek jest z wbudowanym systemem nawadniania.

Mam nadzieję że pomogłam :)
1 5 1