Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T17:07:51+01:00
KN - Niuton – jednostka siły w układzie SI (jednostka pochodna układu SI), oznaczana N. Siła o wartości 1 N to siła, z jaką trzeba działać na ciało o masie 1 kg, aby nadać mu przyśpieszenie równe 1 m/s². Nazwa niuton upamiętnia wybitnego angielskiego uczonego Isaaca Newtona.

MN - Mangan - pierwiastek chemiczny, z grupy metali przejściowych w układzie okresowym. Ma 15 izotopów z przedziału mas 49-62 i izomery jądrowe 51m, 52m, 54m. Trwały jest tylko izotop 55, który stanowi niemal 100% składu izotopowego manganu występującego w naturze. Posiada 5 różnych stopni utleniania (od I do VII), z czego trwałe są tylko 3 (II, IV, VII).
2009-10-26T17:08:59+01:00
Kiloniuton (NOTs)
jednostka siły równa 1000 niutonów (skrot: kN)

miliniuton, skrót mN - podjednostka siły w układzie SI:
1 mN = 0,001 N


. x D
proosz . ; D
1 5 1