Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T14:41:11+01:00
X, y=liczby

x-y=3(x+y)
x-y=3x+3y

x-3x=3y+y
-2x4y/:-2
x=-2y


odp. mogą to być liczby spełniajace warunek:x=-2y, czyli y=-½x
, czyli liczby , w których druga z nich jest równa liczbie przeciwnej połowy liczby pierwszej

np. x=10
y=-½x=-½×10=-5

spr. 10-(-5)=3[10+(-5)]=10+5=3×5
15=15
L=P



pozdro
13 4 13
  • cck
  • Początkujący
2010-03-17T14:41:18+01:00
A-b = 3(a+b)

a-b = 3a + 3b

-2a = 2b

a = -b

a = 0
b = 0
6 2 6