Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T14:45:20+01:00
UK- Londyn
USA- Waszyngton DC
Kanada- Ottawa
Australia-Sydney
Afryka Południowa- (chyba chodzi o Republike Południową Afryki) Pretoria
Indie-Nowa Delhi (New Delhi)
Nowa Zelandia- Wellington
Jamajka - Kingston
Malezja- Kuala Lumpur
Malta- Valletta
4 4 4
2010-03-17T14:45:45+01:00
Usa- Waszyngton
Uk _londyn
Kanada-=Ottawa
Australioa -sydney
Indie-Delhi
Nowa zelandia - WEllington
Jamajka- Kingston
Malezja -Kuala Lampur
Malta- Vallletta
4 3 4
2010-03-17T14:47:14+01:00
UK- Londyn
USA- Washington, DC
Kanada- Ottawa
Australia-Canberra
Afryka Południowa- Pretoria
Indie- Nowe Delhi
Nowa Zelandia- Wellington
Jamajka -Kingston
Malezja-Kuala Lumpur
Malta-Valletta
6 4 6