Krzyżówka
1) Afrykańska twierdza, której bronili również Polacy. ( 6 liter )
2) Żołnierze ukrywający się zazwyczaj w lasach i atakujący z zasadzki. (10 liter)
3) Klasztor- twierdza we Włoszech- zdobyty w 1944 r. (12 liter, składa się z 2 wyrazów)
4) Szkodzenie wrogowi, np. przez złe wykonanie pracy. ( 7 liter)



Potrzebne na jutro :)
Jak ktoś chodzi do 6 kl. i ma książki z wydawnictwa Nowa Era / Historia i społeczeństwo to w ćwiczeniu str. 54 :D

A jak nie to proszę o zrobienie i tak :)

2

Odpowiedzi

2010-03-17T14:49:34+01:00
1) Tobruk
2) Partyzanci
3) Monte Cassino
4) Sabotaż
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T14:51:12+01:00
1.TOBRUK
2.PARTYZANCI
3.MONTE CASSINO
4.SABOTAŻ

pozdro
to jest na pewno dobrze bo ja też mam tą ćwiczeniówkę:)
3 5 3