Odpowiedzi

2010-03-17T14:47:57+01:00
Zabicie lwa
spotkanie slonia
Nel chotuje na febre
murzyni z plemienia szylluków
napad lwow
straszana noc
uwolnienie kinga
biala godzina
burza piaskowa
dzungla
2010-03-17T14:51:20+01:00
1 porwanie dzieci
2 burza piaskowa
3 podroz przez sawanne
4 Nel choruje na febre
5 wawoz -zabicie lwa,porywaczyi uwolnienie kalego i mei
6 choroba pani Oliver
7 wygnanie czarownika ze wsi
8 pomoc słoniu
9 uwolnienie kinga
10 poszukiwanie Smaina
mam nadzieje ze pomoglam
=)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T14:54:36+01:00
1. Burza piaskowa podczas wędrówki z porywaczami.
2. Atak lwa podczas wędrówki z porywaczami.
3. Wizyta u Mahdiego.
4. Spotkanie uwięzionego słonia.
5. Nel chora na febrę.
6. Nieoczekiwana pomoc szwajcarskiego podróżnika Lindego.
7. Uwolnienie Kinga.
8. Staś zabija lamparta.
9. Walka Wa-Himów z Samburami.
10. Zdrada szamanów.