Odpowiedzi

2010-03-17T14:48:50+01:00
Prawa obowiązujące rycerzy:
-Rycerz powinien posiadać: zbroje,tarcze,miecz
-rycerz walczy zawsze za życie swego króla
-rycerze muszą wyjsc za damy
-rycerze pomagaja slabszym
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T14:52:06+01:00
1.Ratować niewiasty :D
2.Przestrzegać kodeksu honorowego
3.Odnosić się w odpowiedni sposób do damy
4.Byc zawsze oddanym Bogu, Ojczyźnie, Panu.
5.Stawać w obronie słabszych
6.Szanować innych obywateli
7.Zawsze podąża do celu i nie poddawać się
8.Byc wzorem dla innych
9.Obdarowywać ludzi w potrzebie
10.Bądź wierny wobec zasad i ideałów

Mam nadzieje że pomogłem :)
5 3 5