Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T14:55:20+01:00
M czworo dzieci
D czworo dzieci
C czwórce dzieci
D czwórkę dzieci
N czwórką dzieci
M czwórce dzieci
W czwórka dzieci
2010-03-17T14:56:18+01:00
Dzieci sie nie zmienia
M.CZWORO
D.CZWORGA
C.CZWORU
B.CZWORO
N.Z CZWORGIEM
MS.O CZWORGU
W.CZWORO
2010-03-17T14:57:56+01:00
Ten wyraz sam w sobie jest mnogi
mianownik/czworo dzieci
dopełniacz/czworga dzieci
celownik/czworgu dzieci
biernik/czworo dzieci
narzędnik/z czworgiem dzieci
miejscownik/o czworgu dzieciach
Wołacz/czworo dzieci