Odpowiedzi

2010-03-17T15:00:18+01:00
Drodzy Koledzy z sejmu!
Chciałbym was przekonać aby szlachta wybrałą na krola mnie. Będe solidnie opikował się naszym pięknym państwem. Mam zamiar pobudować nowe ładne szkoły w których będą uczyli tylko najlepsi nauczyciele. Mam również zamiar podpisać kontrakt o nieatakowanie wzajemne się z naszymi sąsiadami.Mam nadzieję że uda mi się wygrac i uda mi się ulepszyć państwo.
59 2 59
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T15:03:08+01:00
-Mój kandydat pochodzi z królewskiego rodu Francji, będziemy więc z nimi w sojuszu
-Jest on inteligentny i wykształcony
-Zna on francuski, polski i łacinę
-Francja jest sprzymierzeńcem Rosji, więc i z nami Rosja będzie w przyjaznych stosunkach
-Mój kandydat jest świetnym taktykiem wojennym
-Chciałby on ufundować dla Polski kalwarię, jeśli tylko zostanie naszym władcą
-Jest on osobą inteligentną, dobrze wychowaną, miłosierną, ale i potrafi być srogi.
101 4 101