Odpowiedzi

2010-03-17T15:00:02+01:00
Poniewaz jest on istota ludzka
1 1 1
2010-03-17T15:01:23+01:00
Bo może zdechnąć, umrzeć lub zrobić coś na twoim dywanie
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T15:02:20+01:00
Jest wiele powodów. Jeden z nich to m.in. to, iż jesteśmy opiekunami a każdy przyzwoity opiekun powinien zwracać na jego potrzeby. Jest to stworzenie, które samo nie dało by sobie w życiu rady, dokarmianie psa (nawet bezpańskiego) jest w pewnym kontekście obowiązkiem każdego cywilizowanego i inteligentnego człowieka.
:)
1 5 1