Odpowiedzi

2009-10-26T17:11:01+01:00
A] 200 * 0,04 = 8 zl - odsetki
b] 1200 * 0,04 = 48zl -odsetki
2 2 2
2009-10-26T17:11:29+01:00
A) 200 * 104/100= 208 zł
Odp. Otrzymamy 208 zł

b) 1200 * 104/100=1248 zł
Odp. Otrzymamy 1248zł.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T17:12:47+01:00
A)

p= 4%
t= 1rok
k= 200zł
d=x

d= 200zł* 4/100 * 1= 8 zł

b)
k= 1200zł
t= 1 rok
p= 4%

d= 1200zł * 4/100 *1= 48zł
1 1 1