Odpowiedzi

2009-10-26T17:15:48+01:00
1) 1750-1820
2)Wolfgang Amadeusz Mozart, Joseph Haydn, Ludwig van Beethoven
3) określenie "klasycy wiedeńscy" wynika z faktu, iż większość swojego życia, a zwłaszcza ostatnie lata, spędzili w Wiedniu
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T17:20:08+01:00
1. Klasycyzm był w latach 1750—1820
2. - Franz Joseph Haydn
- Wolfgang Amadeusz Mozart
- Ludwig van Beethoven
3. ,,Muzyczną stolicą Europy w drugiej połowie XVIII wieku stał się Wiedeń. Tu odbywały się publiczne koncerty, teatry operowe wystawiały swoje przedstawienia. Dla wielkich kompozytorów epoki klasycyzmu Józefa Haydna, Wolfganga Amadeusza Mozarta i Ludwika van Beethovena Wiedeń stał się miastem, w którym mogli szeroko rozwijać swą artystyczna działalność. Stąd nazywamy ich klasykami wiedeńskimi.''
3 4 3