Odpowiedzi

2010-03-17T15:11:59+01:00
Plan turnieju
1. 8.00-8.15 przemówienie przez organizatora turnieju
2. 8.30-9.00 Pierwszy mecz pomiędzy klasą 5a a 6b
3. 9.00-9.30 Drugi mecz pomiędzy klasą 4a a 4b
4. 10.15-10.30 wspolny poczęstunek
5. 10.40- 11.10 mecz o 3 miejsce
6. 11.10-11.40 mecz o 1 miejsce
7. 12.00-12.30 rozdanie pucharów
8. 13.00 zakonczenie turnieju
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T15:18:36+01:00
Turniej sportowy
atrakcje:
- zawody szybkiego pływania
- wyścigi na torach przeszkód
- siatkówka
- koszykówka
- uni hokej
- piłka ręczna
- piłka nożna
- badbington
- tenis
- ping-pong
- pokazanie swoich umiejętności na rampach